FAQ

Is bestellen en betalen via de site veilig?
Jazeker. De site heeft een zogenaamd SSL Certificaat, te zien aan het slotje in de URL en de extra S achter de HTTP van de URL. Verder verlopen de iDEAL-betalingen via Mollie, een bedrijf dat op bankniveau veilig online betalingen regelt. Dubbel veilig dus. Daarnaast is eenvoudig te zien wie wij zijn, en waar we te vinden zijn. Al onze gegevens staan op de site, van adres tot het nummer van de Kamer van Koophandel, van telefoonnummer tot BTW nummer.

Verzendkosten, hoe werkt dat?
De verzendkosten voor Nederland worden vanzelf ingevuld. Voor België dien je in de winkelwagen op ‘Bereken verzending’ te klikken. Daar kun je België selecteren en er zal automatisch het tarief voor België ingevuld worden. Wij rekenen alleen de verzendkosten zoals ze ook daadwerkelijk zijn, geen toeslagen of verhogingen.

Hoe worden de spellen verzonden? En hoelang duurt het voordat ik ze thuis heb?
De pakjes die niet door de brievenbus kunnen, worden met DHL verstuurd. De pakjes die wel door de brievenbus kunnen, worden met PostNL verstuurd. We gaan een paar keer per week naar het DHL-afgeefpunt en het postkantoor. Meer dan enkele werkdagen (2 tot 7 werkdagen) duurt de levering in principe niet. Mocht door onze afwezigheid (bijvoorbeeld in de vakantie) de levering iets langer kunnen gaan duren, dan staat dit vermeld op de bestelpagina, zodat je vooraf precies weet waar je aan toe bent.

Ik heb iets verkeerd ingevuld (adres, mailadres etc.) in de gegevens die ik moest invullen voor de verzending, wat nu?
Stuur ons een mailtje via gamesthatmatter@kpnmail.nl of via het contactformulier, dan wijzigen we dat wat verkeerd ingevuld was.

Ik heb een kortingscode gekregen, wat kan ik daarmee?
Soms geven we een kortingscode om je een product met korting aan te laten schaffen. De code kun je tijdens het bestelproces invoeren. De bijhorende korting wordt vervolgens vanzelf verrekend.

Wat doe ik als er iets fout is gegaan of als er iets niet goed is?
Stel dat we per ongeluk het verkeerde product stuurden. Of dat er om welke reden dan ook iets beschadigd is onderweg. Dat kan, en dat is geen probleem. Stuur ons een mailtje en we lossen het zo snel mogelijk voor je op. Uiteraard altijd zonder extra kosten voor jou.

Wat doe ik als ik een klacht heb?
Het is een cliché, maar dit geldt ook voor ons: ‘Als je tevreden bent, zeg het verder. Heb je een klacht? Laat het aan ons weten’. We helpen je graag met het oplossen van de klacht.

Wat doe ik als ik het spel dat ik kocht erg leuk, bijzonder, verrassend, etc. vind?
Heel eenvoudig: vertel het aan zoveel mogelijk mensen! En vertel het ons, want we worden er blij van….